Thursday, January 5, 2012

Set Fertigasi Mini DIY 20 Pokok Cili

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Nantikan produk terbaru Set Fertigasi Mini DIY 20 Pokok Cili dari saya kepada mereka yang berminat untuk menambah pendapatan dengan berkebun di rumah.

Anda hanya perlukan ruang sebesar 20 kaki (panjang) x 5 kaki (lebar); atau

Anda jika berada di Kuantan dan berminat tetapi ruang terhad, atau inginkan rekabentuk sendiri boleh hubungi saya untuk khidmat nasihat secara "percuma".

Baik untuk tanaman di rumah sebagai lanskap dan menjana pendapatan tambahan.

Nantikan senarai harga untuk Set Fertigasi Mini DIY 20 Pokok Cili dari saya.

Hubungi saya 014-8470475 untuk tempahan awal.

Sekian, Terima kasih.

1 comment:

  1. ada tak supply dripper compensetting?
    Saya perlukan 5000 pcs.
    Mail to afifadzhan@gmail.com

    ReplyDelete